Våren 2018.

Lika-Olika-Unika-dag lördag 10 mars 2018 i Stockholm.
Nästa tillfälle söndag 7 oktober i Stockholm.
Läs mer här

Endast för medlemmar i våra sju "kusin"föreningar.
Här kan du jämföra hur tre terapeuter väljer att möta samma klient.

Tag vara på möjligheten. Så värdefullt att vi kan mötas från de olika föreningarna och lära känna varandra - med våra likheter och olikheter. Vi har ju också samlats till liknande dagar vid några tillfällen i Malmö/Lund och Göteborg. Är du nyfiken, fortsätt på hemmaplan! Och Välkomna till Stockholm!

Symbolernas Dag 2018 lördag 17 eller söndag 18 mars arrangeras för sjunde året på olika platser i Sverige. Håll dig uppdaterad om var i din närhet nästa Symbolernas Dag arrangeras – följ med på Facebook-sidan "Symbolernas Dag" på Facebook. Var med och skicka in Ert bidrag som kan inspirera fler att vara med. Kontakta Annelie, Dorothy eller Malou.  Se vidare

Symbolernas Dag är ett årligt öppet-husevenemang kring vårdagjämningen då Symbolpedagoger och Symbolterapeuter skapar möjligheter för intresserade att gratis eller till lågt pris prova på och komma i kontakt med kraften och magin i olika symboliska kreativa uttryck. Ofta i form av kortare workshops med bildskapande, berättande, drömarbete och andra spännade övningar.